یکشنبه, 7 خرداد 1396


تماس با ما

اراک - شهرک شهید بهشتی - فاز یک - شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی

**************

کد پستی :  3818953116

پست الکترونیکی : Info@marw.ir

شماره تلفن: 08633130071

فکس: 08634032360

آمار بازدیدکنندگان
کاربران آنلاین :3
بیشترین بازدید همزمان:24
بازدید امروز :745
بازدید دیروز :429
کل بازدید :210297
میانگین بازدید :239
آخرین به روزرسانی:1396/03/04 08:44:49

معاونت مالی و پشتیبانی : سعید آصفری

پست الکترونیک: mali@marw.ir

 

سعید آصفری


معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی

  1. برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی فعالیت های مالی شرکت در کلیه زمینه های تنظیم اسناد، رسیدگی و تشخیص حساب، پرداخت هزینه های جاری و عمرانی، نگهداری حسابها، تهیه و تنظیم صورتها و گزارشات مالی در چارچوب قوانین و مقررات و اتخاذ تصمیم مناسب در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز
  2. نظارت بر اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل و انجام اصلاحات لازم و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع ذیصلاح جهت تأیید و تصویب
  3. وصول درآمدها و هزینه ها و اعمال تمهیدات لازم به منظور رفع مغایرتها و تهیه گزارشات مدیریت در خصوص درآمدها و هزینه ها با هماهنگی معاونتهای مربوط
  4. برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی در تهیه و تنظیم دستورالعمل های لازم در زمینه های امور اداری و مالی و پیشنهاد آنها به شرکت مادر جهت اخذ تأییدیه و پیگیری تصویب و ابلاغ آن
  5. انجام کلیه عملیات کارگزینی شامل: امور انتصاب، ترفیع، انتقال، جابجائی، بازخرید سنوات خدمت، استعفا، مأموریتها و مرخصی ها، صدور احکام و ابلاغ های مربوطه و سایر امور مربوطه
  6. انجام هماهنگی ها و اقدامات لازم در اجرای برنامه ها و طرحهای حقوق و مزایا، بازنشستگی، رفاه و سایر مسایل مربوط به نگهداری نیروی انسانی از قبیل پوششهای بیمه ای، تسهیلات مالی و غیرمالی، امور درمان، خدمات عمومی، رفاهی و ایمنی پرسنل بر اساس قوانین و مقررات مورد عمل
  7. نظارت بر امور ورزش همکاران و انجام هماهنگی و تأمین امکانات اولیه بر اساس ضوابط و مقررات مربوط
  8. برنامه ریزی جهت انجام امور اداری و خدمات در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعمل ها
  9. برنامه ریزی و هماهنگی جهت استقرار سیستمهای مکانیزه اداری و به روز نگهداشتن آن
  10. نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات اداری و ثبت و صدور نامه ها و حفاظت از سیستم بایگانی اسناد و مدارک در پرونده های پرسنلی و اداری و سیستم مکانیزه و نظارت بر امحاء اسناد و مدارک منسوخ بر اساس ضوابط و دستورالعمل های مورد عمل
  11. برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمان ها، دستگاه ها، ماشین آلات، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز، نامه رسانی و سایر خدمات مورد نیاز شرکت
  12. برنامه ریزی و نظارت بر مبادله قراردادهای بازرگانی، عملیات تعمیر و نگهداری و امور خدماتی
  13. برنامه ریزی و نظارت بر مدیریت انبارها و اموال
  14. برنامه ریزی و نظارت لازم در جهت تأمین نیازمندی های شرکت به قطعات و ماشین آلات، دستگاه ها و لوازم و تجهیزات اداری
  15. نظارت بر عملیات مناقصه و مزایده و استعلام مربوط به خرید و فروش اقلام و نیازهای تدارکاتی و سیستم انبارداری و نگهداری اموال
  16. برنامه ریزی و هماهنگی با واحدهای ذیربط در زمینه مسائل اداری و مالی شرکت و تهیه و تدوین گزاراشات مالی و گزارشات تحلیلی از عملکرد حوزه ذیربط
  17. انجام هماهنگی با سایر حوزه های شرکت در زمینه بررسی اقتصادی و تحلیلی هزینه و منفعت روشها و ارائه همکاری های لازم از طریق واحدهای مربوطه برای تدوین روشهایی که منجر به سوددهی شرکت می شود.
  18. انجام هماهنگی با سایر حوزه های شرکت در زمینه تدوین بودجه سالانه و همکاری برای تهیه موافقت نامه های شرکت با مجریان طرح ها به منظور کنترل و هماهنگی مسائل اداری و مالی
  19. نظارت بر تهیه صورتحساب و بیلان کلی درآمد
  20. احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار به طور مستمر



بازدید:910
آخرین به روزرسانی: 1395/09/23

« اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال »

© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به شركت سهامی آب منطقه‌ای مرکزی است.  |  تولید و پشتیبانی: گروه دیبا