حوزه هیئت مدیره و مدیرعامل

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل: مهندس حسین اسدی

پست الکترونیک: info@marw.ir

مهندس عزت اله آمره ای

 

 

شرح وظایف مدیریت حوزه هیئت مدیره و مدیرعامل

  1. تنظیم برنامه کاری، وقت ملاقات، جلسات، سخنرانیها و پیگیری تحقق آنها
  2. جمع آوری و بررسی گزارشهای ارسالی به مدیریت و تهیه گزارشات مورد نیاز با همکاری واحدهای شرکت و ارسال یک نسخه از آن به واحد مربوط
  3. تنظیم دستور کار و گزارشات جلسات هیئت مدیره و ابلاغ مصوبات به واحدها و پیگیری تا حصول نتیجه
  4. بررسی و کنترل پیشنهادات و گزارشات ارسالی به هیئت مدیره از نظر رعایت قوانین و مقررات و آئین نامه ها و مصوبات هیئت مدیره
  5. ارجاع مکاتبات واصله از سایر دستگاه ها به واحدهای مربوط
  6. خلاصه نمودن پیشنهادات، گزارشات، صورتجلسات، مقالات و سایر موارد ارسالی به مدیرعامل و هیئت مدیره
  7. پیگیری و نظارت بر انجام امور مربوط به مدیریت هیئت مدیره و مدیرعامل و اجرای روشهای اجرایی، دستورالعملها و سایر اسناد بالادستی ابلاغی
  8. شرکت در جلسات کمیسیون توسعه مدیریت شرکت
  9. اجرای خط مشی ها و سیاست های اجرایی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در راستای اهداف و سیاستهای شرکت مدیریت منابع آب ایران و وزارت نیرو
  10. بررسی و تصویب مطالعات طرحهای پدافند غیرعامل در سطح شرکت
  11. برنامه ریزی و هماهنگی برای اجرای مطالعات و اجرای الزامات مراحل چهارگانه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
  12. برنامه ریزی به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز اجرای طرحهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
  13. اجرای فعالیت های پژوهشی و اجرایی در راستای کاهش خطرپذیری و تعریف فعالیت های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و پایش تهدیدات تخصصی و پیش بینی تهدیدات محتمل
  14. مستندسازی حوادث، اقدامات و تجزیه و تحلیل آنها
  15. پیگیری مصوبات کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور و سایر ارگانهای مرتبط
  16. اجرای رزمایش ها و تنظیم گزارش اجرایی مربوط
  17. ساماندهی عملیات آمادگی و مقابله با تهدیدات سایبری و IT و ایجاد سامانه الکترونیکی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
  18. فرهنگ سازی و هماهنگی اجرای برنامه های آموزشی بحران و پدافند غیرعامل برای کلیه کارمندان
  19. بررسی آسیب پذیری های تخصصی ناشی از تهدیدات
  20. هماهنگی با معاونت های دیگر در راستای اجرای طرحهای پدافند غیرعامل و مراحل چهارگانه مدیریت بحران
  21. تهیه و تدوین برنامه ها و اهداف HSE شرکت
  22. تدوین Ùˆ نگهداری مستندات سیستم مدیریت HSE  Ùˆ حصول اطمینان از اجرایی شدن اثربخش خط مشی HSE Ùˆ دستیابی به اهداف استانداردها Ùˆ برنامه های HSE شرکت
  23. برآورد، بازنگری و پایش عملکرد HSE شرکت، پیمانکاران و مشاوران طرحها
  24. هماهنگی در تهیه گزارشهای عملکرد HSE جهت ارائه به مدیریت و گروه های ذینفع برون سازمانی
  25. تحلیل گزارشهای گوناگون HSE و استخراج نکات دانش افزا
  26. تدوین دوره های آموزشی اثربخش HSE و هماهنگی جهت برگزاری آنها
  27. تهیه برنامه های جامع ممیزی و بازرسی HSE با هماهنگی واحدهای مربوطه و پیگیری دریافت گزارشات ممیزی و انجام اقدامات تعیین شده و بازنگری گزارشات مربوط در مواقع لزوم
  28. شناسایی به هنگام عملکرد نامناسب واحدها، مجریان و افراد کلید اثرگذار بر عملکرد HSE و گزارش به نماینده مدیریت به منظور حصول اطمینان از عملکرد درست HSE طرحها
  29. نظارت بر عقد قرارداد با پیمانکاران و مشاوران طرح های مطالعاتی، اجرایی و بهره برداری در زمینه HSE
  30. اطمینان از به روز بودن سوابق ارزیابی ریسک ها و HSE Plan ها در سطح شرکت
  31. انجام کلیه اقدامات لازم جهت رفع مشکلات زیست محیطی، ایمنی، امنیتی و بهداشتی طرح ها
  32. نیازسنجی، آگاه سازی و آموزش HSE در شرکت و طرحها
  33. تدوین گزارش، بررسی و پیگیری رویدادها و حوادث کارگاهی به کارگیری فرآیند مدیریت ریسک به ویژه در کنترلهای عملیاتی و رسیدگی به عدم انطباق ها
  34. شناسایی، به روزرسانی و اطلاع رسانی قوانین و الزامات قانونی و استانداردهای HSE و تغییرات آنها به افراد ذیصلاح.
  35. پیگیری و کنترل اطلاعات جمع آوری شده از طرح ها
  36. هماهنگی جهت برگزاری جلسات HSE Plan طرح ها
  37. پیگیری مصوبات جلسات کمیته HSE شرکت و طرح ها و ارائه گزارشات مدیریتی لازم به شرکت مادر
  38. پیگیری و اجرای برنامه های شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک های HSE
  39. پیگیری گزارشات HSE طرح و ارسال به موقع به نماینده مدیریت در HSE شرکت مادر
  40. پیگیری و نظارت بر موضوعات HSE ساختمان مرکزی
  41.  Ù†Ø¸Ø§Ø±Øª بر اجرای دقیق قوانین، مقررات، بخشنامه ها، دستورالعمل های ذیربط مدیریت عملکرد
  42. برقراری تعامل سازنده با مدیریت تخصصی در شرکت مادر و ستاد وزارت نیرو
  43. انجام اقدامات لازم جهت عملیاتی نمودن مفاد نظام نامه های بازرسی و مدیریت عملکرد و دستورالعمل های اجرایی مربوطه
  44. همکاری و انجام برنامه ریزی لازم به منظور بازرسی های مدیریت ستادی شرکت مادر و ستاد وزارت نیرو
  45. نظارت و پایش عملکرد شرکت در ارتباط با موضوعات بازرسی مندرج در بند 5-1-4 نظام نامه بازرسی و ارائه گزارش به مراجع ذیربط
  46. پیگیری لازم به منظور مرتفع نمودن نقاط ضعف موجود در خصوص گزارشات واصله مربوط به شرکت
  47. پیگیری لازم و تسریع در ارسال پاسخ گزارشات بازرسی های صورت گرفته وامور مربوط به پاسخگویی به شکایات به ستاد
  48. پیگیری و رسیدگی به امور ارجاعی و ارسال پاسخهای لازم به مکاتبات ارسالی از طرف شرکت مادر
  49. برقراری تعامل و ارتباط سازنده (با هماهنگی این مدیریت و مدیرعامل شرکت) با سازمان بازرسی کل کشور و دیگر نهادهای نظارتی
  50. تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها و کارکنان شرکت و ارائه گزارش میزان رضایت مندی مراجعین از عملکرد پرسنل شرکت و واحدهای مربوطه و ارائه به مقام مافوق
  51. انجام بازرسی موردی و در صورت نیاز همراهی با تیم بازرسی (با هماهنگی مدیریت و مدیرعامل شرکت) و جمع بندی و ارائه گزارش مربوطه
  52. تنظیم و ارائه گزارش عملکرد ماهانه، فصلی و سالیانه به مقامات مافوق
  53. جمع بندی، آسیب شناسی و تحلیل شکایات همراه با راهکارهای پیشنهادی به منظور کاهش آمار شکایات شرکت
  54. معرفی بازرسان همیار (کارشناسان خبره و متعهد) در تیمهای بازرسی شرکت با هماهنگی مقام مافوق
  55. دریافت شکایات حضور و مکتوب (از مبادی مختلف) و پیگیری پاسخ ها از واحدها، بررسی و اعلام به شاکیان
  56. انعکاس هرگونه تخلف احتمالی و ارائه گزارش به شرکت مادر و مدیرعامل شرکت و نظارت بر حسن جریان امور اداری
  57. پیگیری و اخذ نظرات و پیشنهادات واحدهای تخصصی شرکت در ارتباط با گزارشات اداره کل بازرسی استان و یا شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به اداره کل مذکور و یا ارسال جوابیه به شاکیان
  58. تبیین و شناسایی گلوگاههای فساد، نقاط آسیب پذیر و انحرافات، مطابق با نظام نامه بازرسی و ارائه راهکارهای اجرایی به شرکت مادر
  59. نظارت بر اجرای دقیق عناوین برنامه ای سالیان مرتبط با حوزه بازرسی و مدیریت عملکرد که از طرف مدیریت تخصصی ستادی ابلاغ گردیده است
  60. پیگیری و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به ثبت اطلاعات مناقصات و مزایده های شرکت آب منطقه ای در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات (iets) و سایت مرتبط شرکت مادر تخصصی (tender) و ارائه اطلاعات مورد نیاز به مدیریت ستادی شرکت مادر
  61. استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سه سطح (سازمان، مدیران و کارکنان) بر اساس فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه
  62. انجام تمهیدات و برنامه های لازم به منظور کاهش میانگین زمان پاسخگویی به شکایات به میزان 20 درصد در هر یک از سالهای برنامه پنجم توسعه کشور
  63. پیگیری و ارسال پاسخ در خصوص سامانه رسیدگی به شکایت سازمان بازرسی کل کشور و اداره کل بازرسی استان
  64. پیگیری و استقرار نظام پاسخگویی با راه اندازی سیستم سامد و میز خدمت با هماهنگی مقام مافوق
  65. رسیدگی به اعتراضات و شکایات مردمی و نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه در پاسخگویی به متقاضیان و تکریم ارباب رجوع
  66. ارزیابی عملکردها در قالب مدلها و استانداردهای مختلف (EFQM، ارزیابی استانداری، ارزیابی وزارت نیرو و جشنواره شهید رجایی)
  67. تصویب سیاست ها Ùˆ خط مشی ها در کمیته  تحقیقات شرکت در چهارچوب مصوبات شورای تحقیقات آب
  68. نیازسنجی تحقیقات در واحدهای مختلف شرکت و تدوین اولویتهای تحقیقاتی سالیانه
  69. تعیین ناظرین اجرایی و فنی پروژه های تحقیقاتی مصوب
  70. تصویب گزارش های نهایی پروژه های تحقیقاتی تحت نظارت
  71. ارتباط و هماهنگی با مجموعه پژوهش های کاربردی شرکت مادر
  72. برنامه ریزی در جهت تولید و تعمیق دانش و انتقال فن آوری در صنعت آب استان
  73. معرفی، توسعه و اطلاع رسانی نتایج و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی شرکت
  74. تهیه، تنظیم و نظارت بر اجرای طرح های پژوهشی در زمینه علوم مرتبط و با تکیه بر موضوعیت وظایف شرکت و ارزشیابی برنامه های توسعه و بهره وری
  75. مطالعه در زمینه الگوهای برنامه ریزی متناسب با ماموریت و شرح وظایف شرکت و تصویر وضعیت بهینه آتی حوزه
  76. همکاری با دفاتر شرکت در جهت شناسایی مسایل و مشکلات، اولویت بندی آنها، تهیه پیشنهاد طرحهای پژوهشی و برنامه عملیاتی، تجزیه و تحلیل نتایج تحقیقات، تهیه و پیشنهاد راهکارهای اجرایی سازنده و منطبق با امکانات موجود کشور در جهت پیشبرد و افزایش توان و اجرای طرح های پژوهشی مرتبط با شرکت
  77. برقراری ارتباط با اعضای هیأت علمی دانشگاه های داخلی و خارجی و جلب همکاری آنان در اظهار نظر در خصوص اولویت های پژوهشی، پیشنهادات/ طرحها و نظارت بر تعیین و اجرای طرح های پژوهشی
  78. برگزاری سمینارهای ارائه نتایج طرحهای تحقیقاتی انجام شده در شرکت برای اطلاع کارشناسان و مدیران شرکت و سایر صاحب نظران
  79. جمع بندی نتایج به دست آمده از طرح های پژوهشی تأیید شده، ارسال آن به واحدهای ذیربط، پیگیری به کارگیری نتایج تحقیقات انجام شده و ارائه گزارش مربوط به مراجع ذیربط
  80. بالابردن توان علمی کارکنان و کارشناسان حوزه معاونت/ واحد مربوطه از طریق برگزاری جلسات علمی و آموزشی در مورد موضوعات مرتبط با طرح های انجام شده با کمک مجریان طرحها
  81. بررسی و تایید کتاب های آموزشی و پژوهشی مربوط به موضوعات مورد نیاز مرتبط با شرکت به منظور چاپ و انتشار از طریق واحدها و مراجع ذیصلاح و همکاری در تهیه و تدوین آنها
  82. هدایت، جلب همکاری و برقراری ارتباط فعال با واحدهای تحقیق و توسعه دانشگاه ها و دفاتر تحت پوشش شرکت در شناسایی مسایل و نقاط ضعف و قوت شرکت و برنامه ریزی مشترک با گروه های مذکور در جهت رفع مشکلات موجود
  83. مشارکت در تهیه برنامه استراتژیک شرکت
  84. هماهنگی و نظارت بر اجرای طرحهای تحقیقاتی مشترک با سایر سازمان ها
  85. ایجاد بانک اطلاعاتی از مطالعات تحقیقات انجام شده در شرکت
  86. حفظ حقوق مالکیت معنوی طرحهای پژوهشی و حفاظت از ایده ها و طرح ها

 

 ØªØ§Ø±ÛŒØ® ثبت :
  آخرین به روزرسانی :
 
 8331
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 21
  • بیشترین بازدید همزمان : 1214
  • بازدید امروز : 98
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 21,783,727
  • آخرین به روزرسانی : 23 مهر 1404 15:14:29
  • شناسه IP شما : 216.73.216.87

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :