بیانیه راهبرد مشارکت های عمومی
راهبرد مشارکت های عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی
شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی در جهت انجام ماموریت سازمانی خود تلاش Ù…ÛŒ کند با برنامه Ù…ØÙˆØ±ÛŒØŒ نگاه سیستمی Ùˆ توان کارشناسی خدمات با Ú©ÛŒÙیتی را به شایستگی Ùˆ در چارچوب وظای٠قانونی خود به Ø°ÛŒÙ†ÙØ¹Ø§Ù† ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است Ú©Ù‡ همواره به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز Ùˆ صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.
هر سازمانی در راستای تØÙ‚Ù‚ Ø§Ù‡Ø¯Ø§ÙØŒ اجرای ماموریت ها Ùˆ ارائه خدمت به مردم، نیازمند توجه کامل مخاطبان خود Ù…ÛŒ باشد. بدیهی است بدون توجه مردم Ùˆ بدون Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØª بازخورد های ØØ§ØµÙ„ تعاملات دوسویه ØŒ انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت Ùˆ ناممکن Ù…ÛŒ گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به Ù†ØÙˆ شایسته زمانی امکان پذیر است Ú©Ù‡ مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØª خدمات اعلام، تعامل Ùˆ مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موÙÙ‚ تر است Ú©Ù‡ بتواند نظرات، پیشنهادات Ùˆ انتقادات مخاطبین خود را Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØª Ùˆ بر اساس آن راهبردهای مناسب٠جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.
در این راستا Ùˆ به منظور جلب مشارکت های مردمی شرکت آب منطقه ای مرکزی برخود لازم Ù…ÛŒ داند نظرات، پیشنهادات Ùˆ انتقادات Ø¢ØØ§Ø¯ مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، ØµØ§ØØ¨ نظران، مدیران Ùˆ کارشناسان را گردآوری Ùˆ راهکارهای Ø§ÙØ²Ø§ÛŒØ´ Ú©ÛŒÙیت خدمات را تدوین نماید. شرکت آب منطقه ای مرکزی تعامل Ùˆ تبادل اطلاعات با Ø¢ØØ§Ø¯ مردم Ùˆ دستگاه های اجرایی را در سرلوØÙ‡ کار خود قرار داده است.
Ù…ÛŒ توانید دیدگاه خود را از طریق تارنمای شرکت به آدرس marw.ir Ùˆ در منوی تماس با ما، ÙØ±Ù… ارائه نظرات Ùˆ پیشنهادات Ùˆ نظرسنجی خدمات، به صورت الکترونیکی، تلÙÙ†ÛŒ Ùˆ یا به صورت ØØ¶ÙˆØ±ÛŒ در میز خدمت به این شرکت انتقال دهید Ùˆ همواره مشتاق دیدگاهها Ùˆ نظرات شما هستیم.
می توانید از طریق منوی تماس با ما و قسمت ارتباط با مدیران ما را از دیدگاههای خود آگاه سازید.
شهروندان Ù…ÛŒ توانند از طریق شماره تلÙÙ† 08633130071 داخلی 314 (ÙˆØ§ØØ¯ رسیدگی به شکایات) هرگونه نظر، انتقاد Ùˆ یا پیشنهاد خود را اعلام نمایند.
همچنین در سامانه نظام پیشنهادات به آدرسhttp://pishnahad.wrm.ir نیز پس از ثبت نام Ùˆ انتخاب Ø°ÛŒÙ†ÙØ¹Ø§Ù† آب منطقه ای مرکزی قادر به ارسال دیدگاههای خود به صورت ملی Ùˆ استانی Ù…ÛŒ باشید.
******
وزارت نیرو به عنوان سازمان بالادستی، کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها Ùˆ ضوابط اجرایی Ùˆ ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 Ù‡ÙØªÙ‡ از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده Ùˆ پس از Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØª نظرات Ùˆ انتقادات سازنده مردمی، نسبت به Ø§ØµÙ„Ø§Ø Ùˆ سپس ابلاغ اقدام Ù…ÛŒ نماید.
این وزارتخانه، در رابطه با تهیه Ùˆ تدوین لوایج Ùˆ تعرÙÙ‡ های قانونی Ú©Ù‡ نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع Ø°ÛŒØµÙ„Ø§Ø Ù…ÛŒ باشد، پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده Ùˆ پس از Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØª نظرات Ùˆ انتقادات سازنده مردمی، نسبت به Ø§ØµÙ„Ø§Ø Ùˆ سپس ارسال آن اقدام Ù…ÛŒ نماید.
پس از Ø·ÛŒ این ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯ØŒ بخشنامه ها، آیین نامه ها Ùˆ ضوابط اجرایی Ùˆ... از طریق شرکت مدیریت منابع آب ایران به شرکت های آب منطقه ای ابلاغ Ù…ÛŒ شود.
تصویر راهبرد مشارکت: