بیانیه راهبرد مشارکت های عمومی
راهبرد مشارکت های عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی
شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی در جهت انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی خدمات با کیفیتی را به شایستگی و در چارچوب وظایف قانونی خود به ذینفعان ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که همواره به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.
هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم، نیازمند توجه کامل مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.
در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی شرکت آب منطقه ای مرکزی برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان را گردآوری و راهکارهای افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت آب منطقه ای مرکزی تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرایی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.
می توانید دیدگاه خود را از طریق تارنمای شرکت به آدرس marw.ir و در منوی تماس با ما، فرم ارائه نظرات و پیشنهادات و نظرسنجی خدمات، به صورت الکترونیکی، تلفنی و یا به صورت حضوری در میز خدمت به این شرکت انتقال دهید و همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم.
می توانید از طریق منوی تماس با ما و قسمت ارتباط با مدیران ما را از دیدگاههای خود آگاه سازید.
شهروندان می توانند از طریق شماره تلفن 08633130071 داخلی 314 (واحد رسیدگی به شکایات) هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را اعلام نمایند.
همچنین در سامانه نظام پیشنهادات به آدرسhttp://pishnahad.wrm.ir نیز پس از ثبت نام و انتخاب ذینفعان آب منطقه ای مرکزی قادر به ارسال دیدگاههای خود به صورت ملی و استانی می باشید.
******
وزارت نیرو به عنوان سازمان بالادستی، کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می نماید.
این وزارتخانه، در رابطه با تهیه و تدوین لوایج و تعرفه های قانونی که نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح می باشد، پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام می نماید.
پس از طی این فرآیند، بخشنامه ها، آیین نامه ها و ضوابط اجرایی و... از طریق شرکت مدیریت منابع آب ایران به شرکت های آب منطقه ای ابلاغ می شود.
تصویر راهبرد مشارکت: