حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی در مرکز سامانه پاسخگویی سامد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مرکزی با حضور در مرکز سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت)، از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۱، به‌صورت مستقیم پاسخگوی مسائل، درخواست‌ها و دغدغه‌های شهروندان شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، این برنامه در راستای تکریم ارباب‌رجوع، ارتقای پاسخگویی، و تعامل مستقیم مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم برگزار شد و طی آن، مدیرعامل شرکت پاسخگوی تماس‌های مردمی بود.

در این تماس‌ها، شهروندان مسائل مختلفی از جمله مدیریت منابع آب، وضعیت تأمین آب کشاورزی، پروژه‌های در دست اجرا، و درخواست‌های مرتبط با خدمات شرکت را مطرح کردند که مهندس اسدی با دقت به آن‌ها گوش داده و ضمن ارائه توضیحات لازم، دستورات لازم برای پیگیری موارد مطروحه را صادر کرد.

وی در حاشیه این برنامه، حضور در سامد را فرصتی برای شنیدن بی‌واسطه صدای مردم و دریافت بازخوردهای ارزشمند دانست و افزود: پاسخگویی شفاف و سریع به مردم، از مهم‌ترین اولویت‌های ما در مجموعه شرکت آب منطقه‌ای مرکزی است.

این دیدار با هدف افزایش تعامل میان مردم و مدیران، به‌عنوان بخشی از برنامه‌های منظم سامانه سامد با نظارت استانداری مرکزی برگزار شد.

کد خبر: 2198
  تاریخ خبر : 16 اردیبهشت 1404
 36
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 53
  • بیشترین بازدید همزمان : 437
  • بازدید امروز : 254
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 20,726,109
  • آخرین به روزرسانی : 17 اردیبهشت 1404 19:14:36
  • شناسه IP شما : 13.59.1.209

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :