شنبه, 3 آبان 1399
 |  رنگ  |  + . -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
شعار سال
هر_هفته_الف_ب
سد کمال صالح
سد الغدیر ساوه

بیانیه توافق سطح خدمات

بیانیه توافق سطح خدمات برای 15 خدمت اصلی:

 

توافقنامه سطح خدمت - ارائه خدمات مرتبط با حفر و اجازه برداشت
توافقنامه سطح خدمت - ارایه خدمات مرتبط با بهره برداری از منابع آبی سطحی
توافقنامه سطح خدمت - پاسخگویی به استعلامات حوزه صنعت آب کشور
توافقنامه سطح خدمت - نظارت و ارزیابی پیمانکاران و مشاوران صنعت آب کشور
توافقنامه سطح خدمت - فرهنگسازی و ارتقاء آگاهی های عمومی به منظور صیانت از منابع آبی
توافقنامه سطح خدمت - ارائه آمار و اطلاعات صنعت آب کشور
توافقنامه سطح خدمت - ارائه تاییدیه های مرتبط با صنعت آب کشور
توافقنامه سطح خدمت - ارائه خدمات مرتبط با بهره برداری از بستر رودخانه ها و مجاری آبی
توافقنامه سطح خدمت - خدمات امور مشترکین صنعت آب
توافقنامه سطح خدمت - پاسخگوئی به شکایات صنعت آب کشور
توافقنامه سطح خدمت - تدوین پیش نویس قوانین و مقرارت، ضوابط، استانداردها و دستورالعمل های صنعت آب کشور
توافقنامه سطح خدمت - تهیه و انتشار تعرفه آب
توافقنامه سطح خدمت - تدوین و ابلاغ بخشنامه ها و شیوه‌نامه‌های صنعت آب کشور
توافقنامه سطح خدمت - جذب سرمایه  و جلب سرمایه گذار به منظور توسعه صنعت آب کشور
توافقنامه سطح خدمت - صدور مجوز طرح های گردشگری و کارآفرینی پیرامون منابع و تاسیسات آبی

 

 

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای مرکزی را به اطلاع می رساند:
 

  • تارنمای شرکت آب منطقه ای مرکزی، امکان ثبت و پیگیری درخواست های مشترکین، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی فراهم نموده است    (اینجا).
  • در قسمت «فرم ارتباط با شرکت» ارسال پیام به رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت و همچنین کلیه معاونین مقدور می باشد.
  • جهت پیگیری درخواست ها، از قسمت «پیگری درخواست متقاضی سامانه ساماب» در تمام ساعات در طول هفته مراجعه فرمایید.
  • مدت زمان، جهت مشاهده درخواست، پیشنهاد و انتقاد توسط کارشناس مربوطه در شرکت آب منطقه ای حداکثر یک هفته می باشد.
  • به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
  • تارنمای شرکت آب منطقه ای مرکزی بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید

 

  •  جدول زمان های خروج از دسترس در تارنما در سال جاری
 

ردیف

تاریخ

ساعت شروع

ساعت پایان

علت خروج از دسترس

1 14 تیر 1397 9:40 10:15  
2 1 دی 1397 7:15 8:40  
3 1 بهمن 1397 7:20 9:00  
4 23 اسفند 1397 7:20 9:40  
5 23 اردیبهشت 1398 7:20 9:20  
6 19 آذر 1398 7:20 9:50 تغییرات در سمت دیتاسنتر
 
 
 

 .



بازدید:1124
آخرین به روزرسانی: 1399/06/20