|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

آقازاده استاندار مرکزی در سی و چهارمین نشست روابط عمومی های استان

امیدآفرینی، اعتمادسازی و تقویت ارتباط با مردم رسالت مهم روابط عمومی هاست

امیدآفرینی ، اعتمادسازی و تقویت ارتباط با مردم زمینه اعتماد بیشتر بین مردم و مسئولان و دستگاه های دولتی را فراهم می کند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی: آقازاده استاندار مرکزی در سی و چهارمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: امیدآفرینی ، اعتمادسازی و تقویت ارتباط با مردم رسالت مهم روابط عمومی هاست.

آقازاده استاندار مرکزی با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی هر سازمان با مردم است، اظهار کرد:  تقویت تعامل و ارتباط با مردم، اعتماد سازی و امید آفرینی از وظایف مهم روابط عمومی هاست.

وی بیان کرد:  تقویت ارتباط مدیران و دستگاه های اجرایی با مردم  زمینه اعتماد بیشتر مردم را فراهم می کند اگر این اعتماد تضعیف شود قطعاً نتوانسته ایم این ارتباط و تعامل را بخوبی برقرار کنیم.

آقازاده بیان کرد:  روابط عمومی ها باید در انعکاس اقدامات و دستاوردهای  سازمان خود به نحو شایسته عمل کنند اما  تکلیف آنان بر این نیست که  فقط از عملکرد  مدیر و سازمان خود  تمجید و دفاع کنند  بلکه روابط عمومی  جایگاه حساسی است که باید در جهت تقویت ارتباط صمیمانه با مردم و  ایجاد اعتماد نیز تلاش کند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه روابط عمومی یک فن و هنر است، گفت: اگر هنرمندانی نباشیم که این رشته تخصصی و فن روابط عمومی را ندانیم سازمان را دچار خسران کرده ایم و زمان و مکان و فرصت را از دست داده ایم.

وی با اشاره به اینکه  روزانه پنج میلیون نفر به دوایر دولتی و نیمه دولتی در سراسر کشور مراجعه می کنند،  ادامه داد: هنر سازمان و روابط عمومی در این است که  در اثر تعامل و برخورد مناسب و گفتگوی دوستانه، ارباب رجوع از خدمات آن سازمان ابراز رضایتمندی داشته باشد  و در واقع به صورت یک دستگاه ناراضی تراشی عمل نشود.

آقازاده تصریح کرد: روابط عمومی ها باید خود را با شرایط روز تطبیق دهند و این مهم را در صدر اهداف سازمانی تعریف کنند.

وی گفت: روابط عمومی ها باید  نقد منصفانه را پذیرا باشند و با بسیج سازمان در جهت رفع این انتقاد تلاش کنند این امر از
راه های موثر در ایجاد اعتماد ، نشاط اجتماعی و رضایتمندی مردم است .

استاندار مرکزی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید پوسته سنتی را از خود دور کنند، بیان کرد:  روابط عمومی ها باید مناسب و مطابق با شرایط روز جامعه فعالیت کنند و مناسبات کاری خود را با شاخصه های نوین همراه نمایند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، گفت: روابط عمومی ها با در نظر داشتن نیاز روز جامعه،  روشهای نوین ، خلاقانه ، ابتکاری و هوشمندانه را در برگزاری برنامه های این ایام بکار گیرند .

استاندار مرکزی بیان کرد: روابط عمومی ها گرچه یک  مجموعه امنیتی نیستند ولی  اقدامات آنها می تواند در تحقق امنیت پایدار ، احساس امنیت عمومی و اعتماد آفرینی موثر باشد .

وی ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور روابط عمومی ها  می توانند با بهره گیری از بهترین روش ها و ابزار ها این نوید را به مردم بدهند که همه مسئولان در حال تلاش برای موفقیت و سربلندی کشور هستند.

آقازاده ابراز کرد: رسانه ملی برای ایجاد حس اعتماد آحاد جامعه باید اقدامات خلاقانه را در تولیدات خود داشته باشد و به گفتمان سازی نشاط و اعتماد در جامعه دامن بزند.

استاندار مرکزی افزود: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال باید زیبنده نظام  برگزار شود و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل برای مردم تشریح شود و زمینه اعتماد عمومی افزایش یابد.

وی تصریح کرد: انعکاس عملکرد واقعی و واقع گرایانه از اقدامات و دستاوردهای دولت و نظام باید مورد توجه دستگاه های اجرایی و رسانه ها قرار گیرد.

استاندار مرکزی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری و اعتماد ایشان به همه قوا به مانند سالهای گذشته،تصریح کرد: توسل و تبعیت از این رهنمودها قطعا فضای انسجام را رقم خواهد زد، امروز با وحدت می توان در مقابل تحریم ها ایستاد، اما بیش از ٨٠ درصد التهابات اقتصادی و نوسانات در اثر  اختلافات و سوء مدیریت ها تشدید می شود در حالی که مدیران و روابط عمومی ها
می توانند  نقش مهمی در کاهش التهابات سیاسی، امنیتی و اقتصادی داشته باشند به شرط اینکه دید کلان داشته باشند و
جزیره ای عمل نکنند.

 

کد خبر: 983
  تاریخ خبر : 25 مرداد 1397
 بهاری
 744
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 40
  • بیشترین بازدید همزمان : 385
  • بازدید امروز : 11,722
  • بازدید دیروز : 25,034
  • کل بازدید : 9,532,704
  • آخرین به روزرسانی : 3 فروردین 1403 11:39:46
  • شناسه IP شما : 3.235.243.45

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :