|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

استاندار مرکزی: روابط عمومی ها حلقه اتصال مردم و دولت هستند

زمانی قمی در بیست و ششمین جلسه هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که به مناسبت هفته روابط عمومی در محل دفتر وی برگزار شد روابط عمومی ها را حلقه اتصال مردم و دولت دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی ، زمانی قمی استاندار مرکزی اظهار کرد: روابط عمومی ها حلقه اتصال مردم و دولت هستند و در شرایطی که  عصر انفجار اطلاعات و تحولات علمی شگرف می باشد این حوزه باید مورد توجه قرار گرفته و به آن بها دهیم.

وی افزود: روابط عمومی ها باید نسبت به بروز رسانی و بهره گیری از شیوه های علمی نوین  در امر اطلاع رسانی و ارتباطات تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: رسالت مهم حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی ها گفتمان سازی، تقویت همگرایی جمعی در امور و انعکاس واقعیت هاست و این موضوعات بر پایه ارزش و اخلاق استوار است.

زمانی قمی با اشاره به اینکه در انتقال پیام باید صحت و درستی آن رعایت شود، ابراز کرد: در ابعاد وسیع برخی از پیام ها منتقل نمی شوند و به گوش مردم نمی رسند و درخصوص آنها اطلاع رسانی خوبی صورت نمی گیرد که این عدم سلامت پیام باعث ایجاد عدم باور و اعتماد در جامعه می شود که این موضوع خود مسبب بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: اعتمادسازی در جامعه سرمایه بزرگی است که بخش مهم آن با شیوه های اطلاع رسانی هدفمند، شفاف و علمی ایجاد می شود.

استاندار مرکزی با تاکید بر انعکاس و توصیف عملکرد دولت بر مبنای واقعیت، گفت: هر روابط عمومی صاحب فکر است و انعکاس موثر و صحیح عملکرد دولت یکی از وظایف مهم روابط عمومی دستگاه های اجرائی است و هر گونه اغراق و یا کم توجهی در این خصوص می تواند آسیب زا باشد.

در ادامه نشست هر یک از اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در خصوص دستاوردها و برنامه های خود در حوزه اطلاع رسانی گزارش دادند.

استاندار استان مرکزی از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی به دلیل  عملکرد و سوابق درخشان در اجرای همایش ها، نمایشگاه ها و افتتاحیه های گوناگون و شایستگی های اجرایی برنامه های فرهنگی – هنری در سطح استان همچون طرح نجات آب دانش آموزی و انتخاب شایسته به عنوان روابط عمومی برتر در سطح وزارت نیرو ، تقدیر کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی نیز افزود: تعامل و ارتباط یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار حیات اجتماعی سازمان های ارایه دهنده خدمات است و روابط عمومی ها به عنوان قلب تپنده نهادها نقش کلیدی در این خصوص بر عهده دارند.

مهندس مسعود بهاری ادامه داد: در تمامی شرکت ها ارتباط با رسانه و فرهنگسازی بر عهده واحدهای روابط عمومی می باشد و این اداره نیز جهت تعامل و ارتباط و استفاده از رسانه های گوناگون اهداف خاصی را پیگیری می کند چرا که مدیریت بخش آب کشور در مقطع کنونی بر ضرورت فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی های عمومی در حفاظت و حراست از منابع آب کشور تاکید دارد و با این تغییر رویکرد از مدیریت سازه ای به مدیریت غیر سازه ای در وزارت نیرو ، روابط عمومی ها جایگاه ویژه ای را در مدیریت غیر سازه ای منابع آب به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد:این اداره در زمینه فرهنگسازی و آگاهی بخشی نیز در سال 94 عنوان روابط عمومی برتر در بین سایر روابط عمومی های وزارت نیرو را به خود اختصاص داد.

 

 

کد خبر: 628
  تاریخ خبر : 9 خرداد 1395
  آخرین به‌روزرسانی : 10 خرداد 1395
 بهاری
 854
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 27
  • بیشترین بازدید همزمان : 385
  • بازدید امروز : 3,670
  • بازدید دیروز : 21,725
  • کل بازدید : 10,020,826
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 12:01:42
  • شناسه IP شما : 18.191.108.168

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :