|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

حضور روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی در کارگاه تخصصی نقش تشریفات درروابط عمومی

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی در کارگاه تخصصی نقش تشریفات درروابط عمومی شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مدیر روابط عمومی این شرکت با اشاره به اهمیت تشریفات در روابط عمومی گفت: آئین تشریفات آبروی یک کشور است و برای آنکه کارها کمتر دچار اشکال شود آموزش می بایست در اولویت های برنامه ای فعالیت های روابط عمومی ها قرار گیرد.

مهندس مسعود بهاری افزود:تشریفات هنر روابط عمومی است. اما فقر منابع و مطالب این موضوع در ادبیات روابط عمومی به طور کلی مشهود است. در واقع تشریفات شکوه تزئین و احترامی است که درفرآیند ارتباطات اتفاق می افتد و بایستی جایگاه خودرا در روابط عمومی پیدا کند.

بیدارمغز سخنران ومدرس تشریفات کاربردى بین الملل و استاد فن بیان در کارگاه تخصصی نقش تشریفات در روابط عمومی گفت: تشریفات؛ تجملات نیست بلکه می تواند مایه آبروی کشور شده و منجر به انعقاد قراردادهای بزرگ و درآمدزا شود.

علی محمد بیدار مغز افزود: انسان ها هیچ برتری به یکدیگر ندارند اما عاملی به نام تفکر متفاوت در انسان ها سبب عملکرد متفاوت و امتیاز آن ها از یکدیگر می شود.

وی بیان کرد: افراد برخوردار از فکر متفاوت؛ با رعایت متانت ، ادب و ارتباطات مودبانه همواره از ارتباطات موثرتری برخوردارند و علم تشریفات وظیفه دارد با ارائه راهکارهای به کارگیری روش های ارتباطات موثر ، به رغم برخی محدویت ها و موانع ، نتایج سودمندی را برای دستگاه های مختلف اجرایی حاصل کند.

وی لازمه اجرای هر برنامه ای را داشتن تشریفات خاص مربوط به آن برنامه عنوان کرد و افزود: توجه به تشریفات اهمیت دادن به شان و اعتبار خود و محل خدمت را نشان می دهد.

بیدار مغز افزود: اگر هدف ما اثرگذاری و خدمت سازنده است پس تشریفات در همه مراحل برنامه های هدف مند ضروری است و باید از اجرای برنامه های دقیقه نودی اجتناب کرد و مسئولیت برنامه های باری به هر جهت را نپذیرفت.

وی بیان کرد: آداب تشریفات از آراستگی ظاهر تا رعایت کلام مودبانه را در برمی گیرد به همین سبب هرشخصی که برای برنامه ای به کارگرفته می شود می بایست آموزش های مربوط به علم تشریفات را فراگرفته باشد.

وی در این کارگاه تخصصی درباره نقش تعیین کننده و اثرگذار ارتباطات غیر کلامی، آداب تشریفات برگزاری کنفرانس های خبری داخلی و بین المللی، پذیرایی ها و نحوه برپایی سمینارها و استقبال از مدعوین برای شرکت کنندگان توضیحاتی ارائه کرد.

این مدرس تشریفات کاربردی بین المللی که متخصص طراحی و ارزیابی سخنرانی ها، گردهمای ها، دیدارها و تورهای ملی و بین المللی نیز هست، ادامه داد: ارتباطات انسانی حیات ذهنی و روانی انسان ها را شکل می دهد و آداب معاشرت از قبیل دست دادن، خوردن، نوشیدن، آراستگی، خوشبویی، وقت شناسی و فن بیان از ویژگی های بارز مدیران و کارکنان روابط عمومی ها است.

وی، احترام گذاشتن به مخاطب، هنر درست گوش کردن، هنر گپ و گفت، محاوره، آیین سخنرانی، فن بیان، مهارت ارائه مطالب و آداب آن، ارتباط غیرکلامی و نقش و سهم آن در مراودات ، آداب دانی و خوش طبعی را از دیگر شاخصه های مهارتی برقراری ارتباط و لازمه توفیقات اجتماعی فعالان روابط عمومی ها ذکر کرد.

کد خبر: 621
  تاریخ خبر : 25 فروردین 1395
  آخرین به‌روزرسانی : 15 اردیبهشت 1395
 بهاری
 849
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 64
  • بیشترین بازدید همزمان : 385
  • بازدید امروز : 6,696
  • بازدید دیروز : 6,058
  • کل بازدید : 10,075,325
  • آخرین به روزرسانی : 4 اردیبهشت 1403 15:23:02
  • شناسه IP شما : 18.116.239.195

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :