|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

سنجش اثربخشی کمپین ها جنبه راهبردی در طرح ریزی ارتباطی طرح احیا دارد

دکتر بارت دی وریس گفت:سنجش اثربخشی کمپین ها جنبه راهبردی در طرح ریزی ارتباطی طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی ،دکتر بارت دی وریس در یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کشور با عنوان بررسی کمپین ها و نتایج آن در روابط عمومی افزود: کمپین یا پیکار ارتباطی پوشش برنامه ریزی شده ای است که یک ارتباط گر انجام می دهد تا بخشی از گروه های جامعه را از راه پیام یا رشته ای از پیام های خاص تحت تاثیر قرار دهد در نتیجه در اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی که مخاطبان و اهداف مشخصی دارد می تواند راهگشا باشد.

وی اضافه کرد: چنانکه مرسوم است کمپین ها و برنامه های روابط عمومی در پایان از تمامی فعالیت ها، ارزیابی می شوند؛ فقط در این صورت است که می فهمیم آیا این تلاش ها و فعالیت ها مثمرثمر بوده یا خیر.

وی گفت: سنجش اثربخشی کمپین ها و برنامه های روابط عمومی، یک هدف برنامه ریزی شده و فی نفسه یک جانبه راهبردی طرح ریزی یک کمپین ارتباطی شده است.

به گفته رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی سنجش اثر بخشی فقط موقعی امکانپذیر است که اهداف قابل سنجش تنظیم و ارائه شده باشند.

دی وریس تصریح کرد: این یک اشتباه و نقطه ضعف رایج در کمپین هاست، زمانی که توجه زیادی به خلاقیت می شود ولی به قابلیت سنجش توجه چندانی نمی شود.

وی ادامه داد: این وظیفه هر کارشناس روابط عمومی است که از قابل سنجش بودن اهداف خود اطمینان یابد و البته در این میان او برای تحقق و عملی ساختن برنامه سنجش، نیاز به منابعی دارد.

او خاطرنشان کرد: با ظهور ارتباطات آنلاین و افزایش فرصت های جلب و مشارکت با مخاطبان هدف بسیاری از ابزار جدید برای سنجش اثربخشی در دسترس کارشناسان روابط عمومی قرار گرفته اند.

رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی ها گفت: سنجش اثربخشی نه تنها هدف از ثبات محقق شدن اهداف مقرر را تامین می کند بلکه به تصمیم گیرندگان نشان می دهد که روابط عمومی واقعا «ارزش» را به زبان و کلامی ارائه می کند.

وی گفت: منابع متعددی وجود دارد که در دسترس کارشناسان روابط عمومی قرار گیرد تا آنها بتوانند سنجش را در کمپین بگنجانند.

کد خبر: 566
  تاریخ خبر : 30 آبان 1394
  آخرین به‌روزرسانی : 14 اردیبهشت 1395
 بهاری
 829
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 56
  • بیشترین بازدید همزمان : 385
  • بازدید امروز : 3,455
  • بازدید دیروز : 6,058
  • کل بازدید : 10,072,084
  • آخرین به روزرسانی : 4 اردیبهشت 1403 08:51:32
  • شناسه IP شما : 18.221.129.19

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :