|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

روابط عمومی هنر هشتم است؛ هنر، عشق، منطق، تعامل ،گشاده رویی، صبوری، گذشت و محبت

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مرکزی روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان عرصه اطلاع رسانی ،مدیران و کارشناسان روابط عمومی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی،مهندس نورالدین بازگیر در باره نقش و اهمیت روابط عمومی ها گفت:روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است.امروزه، روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمانها تلقی می گردندو سازمانهای پیشرو، روابط عمومی را به عنوان کانون تفکر می نگرند و آنچه واضح و مبرهن است، هنر روابط عمومی یافتن رمز نفوذ در دلهاست و به بیان صریح تر، روابط عمومی به عنوان مغز هر سازمان می باشد.

وی افزود:روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.و در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست؛  فلسفه مدیریت است ، اگر ناکار آمد شود ، مدیریت  فرسوده و ناکارآمد می شود.

مهندس بازگیر ادامه داد:این روزها هم بحران آب در کشور و ترویج فرهنگ صرفه جویی در حالی به عنوان دغدغه دولت قرار گرفته است که به اعتقاد همگان، روابط عمومی ها به عنوان حلقه های اصلی ارتباط می توانند در این خصوص نقش مهمی ایفا نمایند. نقش اساسی روابط عمومی ها، فرهنگ سازی و تلاش در جهت استفاده بهینه، کاهش هزینه ها و صرفه جویی است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مرکزی خاطر نشان کرد:مدیریت بخش آب کشور در مقطع کنونی بر ضرورت فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی های عمومی در حفاظت و حراست از منابع آب کشور تاکید دارد. کار فرهنگی از جمله اقداماتی است که آینده آب کشور را در جلوگیری از اسراف در مصرف آن بیمه خواهد کرد  و این مهم جز با کمک و مشارکت بهره برداران از منابع محدود آب میسر نمی شود.

مهندس بازگیر تاکید کرد:اطلاع رسانی شفاف و تبلیغات صحیح یکی از راهکارهای روابط عمومی برای ترویج و فرهنگ سازی در راستای اصلاح الگوی مصرف است. ما باید درست مصرف کردن را در جامعه نهادینه کنیم و در این میان روابط عمومی ها نقش مهمی بر عهده دارند . ، روابط عمومی ها باید در خصوص بحران بی آبی از طریق شناخت علمی و صحیح مخاطبان به راهبردهای معین و اجرای برنامه های سازماندهی شده به اطلاع رسانی و تدوین فرهنگ صحیح فردی و اجتماعی بپردازند و با تعمیم وسیع برای ترویج و تبلیغ یعنی جاانداختن رفتارها و الگوهای مناسب رفتاری، مقوله فرهنگ سازی را به اجرا درآورند.

وی در پایان گفت:در این میان طرح داناب به عنوان طرحی اثر گذار و پایه ای در تربیت نسلی آشنا با دغدغه ها و چالش های منابع آب کشور،جایگاه ویژه ای را در مدیریت غیر سازه ای منابع آب دارد.

 

کد خبر: 441
  تاریخ خبر : 27 اردیبهشت 1394
  آخرین به‌روزرسانی : 13 اردیبهشت 1395
 بهاری
 969
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 28
  • بیشترین بازدید همزمان : 385
  • بازدید امروز : 2,292
  • بازدید دیروز : 9,916
  • کل بازدید : 10,080,837
  • آخرین به روزرسانی : 5 اردیبهشت 1403 07:46:48
  • شناسه IP شما : 3.149.252.37

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :