|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

تبلیغات در روابط عمومی (بروشور)

روابط عمومی گاهی با تبلیغ و پروپاگاندا و آگهی های تجارتی اشتباه می شود. این قبیل فعالیت ها ممکن است اجزای روابط عمومی را تشکیل دهند ولی اجزایی نیستند که حاصل جمع آنها مساوی با روابط‌عمومی باشد. بین این امور و فعالیت های روابط عمومی تفاوت فاحش وجود دارد. (کسی که به کار روابط عمومی می پردازد، هدفش تنها شهره ساختن این و آن نیست بلکه هدف او کشف امور مورد علاقه جامعه و ایجاد هماهنگی و اعتماد بین موسسه و جامعه بر مبنای تامین منافع و علاقه های طرفین می باشد.)

1- بروشور:

بروشورها مجموعه اطلاعات جزئی و خاص در مورد خاصیت یک نوع محصول، فواید و عملکردهای احتمالی آن، نحوه مصرف، قیمت آن، تنوع رنگی (درصورت داشتن) و... در مجموع اطلاعاتی است که برای مصرف کننده مفید است و برای انتخاب محصول توسط مصرف کننده در آن درج می گردد. بروشورها معمولا ارزان هستند و در اندازه های مختلف و با سلیقه شما چاپ می گردند. تیراژ آنها بالاست، زیرا قرار است که در میان مصرف کنندگان بیشماری توزیع گردد. گرم کاغذ آنها می تواند به دلخواه انتخاب شود، اما معمولا با گرم پایین چاپ می شوند تا هم ارزانتر تمام شوند هم خواندن آن ها برای مصرف کننده ساده تر باشد.

بروشور به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر دارای مزایای بسیاری از جمله توزیع آسان، مقرون به صرفه بودن،

سازنده اعتبار، حامل اطلاعات جامع، می باشد.

یک بروشور دارای چهار هدف است:

اطلاعات: معمولا از بروشور برای اطلاع دادن به مشتریان خود، در مورد شرکت استفاده می شود. این اطلاعات مربوط به محصول یا خدماتی است که شرکت شما ارائه می دهد.

تبلیغات: یک بروشور ابزار تبلیغاتی مهمی است که به طور قابل توجهی به شما اجازه می دهد یک یا چند محصول یا خدمات را تبلیغ کنید.

شناسایی: بروشور باعث می شود که شرکت شما به طور خودکار شناسایی شود و شان و اعتبار کسب و کار را نشان می‌دهد.

آموزشی: بروشور، نحوه استفاده صحیح، بهره برداری و کاربرد یک موضوع خاص را به مخاطبان انتقال می دهد.

بروشور موفق باید نتیجه تعامل این 4 هدف باشد، در غیر این صورت موثر نخواهد بود. شاید یکی از آن ها بیشتر از دیگری برجسته باشد، اما این نباید بر طراحی بروشور تاثیر بگذارد.

از جمله فعالیت های روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی در این زمینه می توان به طراحی و چاپ بیش از 14 عنوان بروشور با موضوعات مختلفی همچون: کاهش مصرف آب کشاورزی مهمترین راهکار نجات آب های زیزمینی، آب مجازی، آشنایی با قوانین مهم منابع آب، بحران آب، سامانه اطلاعات مکانی در صنعت آب، اهمیت آب از منظر قرآن کریم، پدافند غیرعامل، ساماب، سیلاب چیست، طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در استان مرکزی، اهمیت و حفاظت از منابع آب در دیدگاه اسلام، هرآنچه باید درباره کنتور هوشمند آب و برق بدانیم، منابع آب زیرزمینی میراث آیندگان، معرفی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی.

کد خبر: 1303
  تاریخ خبر : 22 اردیبهشت 1398
  آخرین به‌روزرسانی : 22 اردیبهشت 1398
 بهاری
 500
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 38
  • بیشترین بازدید همزمان : 385
  • بازدید امروز : 10,642
  • بازدید دیروز : 25,034
  • کل بازدید : 9,531,624
  • آخرین به روزرسانی : 3 فروردین 1403 11:39:46
  • شناسه IP شما : 35.175.174.36

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز یک ، شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی
  • کدپستی : 3818953116
  • تلفن : 08633130071
  • فاکس : 08634032360
  • پست الکترونیکی : info[at]marw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :